FANDOM

Jaskinia ożywieńców koło Trelis – jaskinia położona niedaleko świątyni w Trelis oraz jaskini buntowników Charlesa występująca w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. W trzeciej części gry zamieszkana jest przez 4 szkielety, a w dodatku grota jest pusta.

Gothic 3 Edytuj

Związek z fabułą Edytuj

Buntownik Steve, mieszkający w jaskini obok, zleca Bezimiennemu zabicie ożywieńców, którzy przebywają w tej grocie, ponieważ są oni niebezpieczeństwem dla obozu rebeliantów. Gdy bohater uda się tam i wybije wszystkie stwory, jaskinia pustoszeje.

Budowa Edytuj

Jaskinia składa się z dwóch sal. Ciekawe jest też samo wejście, ponieważ stoją przed nim dziwne kolumny oraz kręcą się tam zębacze. Z krypty można wyróżnić:

  • Pierwsza sala – sala, w której przebywa 1 szkielet. Przy ścianach stoi kilka nagrobków, a sufit pokryty jest pajęczyną.
  • Druga sala – sala z unoszącym się dziwnym dymem. Tutaj także przebywa kilka szkieletów. Pośrodku stoją takie same kolumny jak przed wejściem.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W jaskini nikt nie mieszka. Mimo to dziwny dym mocno przybrał na sile i przykrywa całe podłoże krypty.