Gothicpedia
Advertisement

Ingmar – postać występująca w Gothic II. Jest to paladyn w służbie Rhobara II. Jest on specjalistą ds. strategii wojennej orków i taktyki walki elitarnych orkowych wojowników.

Gothic II[]

Przebywa w ratuszu w górnym mieście, siedzibie paladynów. Jeśli Bezimienny dołączył do zakonu paladynów, Ingmar może zwiększyć statystyki siły bohatera do 200 punktów. Dodatkowo w czwartym rozdziale może zapoznać protagonistę ze strategią orków, gdyż, jak twierdzi lord Hagen, Ingmar jest specjalistą w tej dziedzinie. Twierdzi, że król wygrywa wojnę z orkami i pozostały już tylko nieliczne, rozbite siły wroga, co nie jest prawdą. Posiada zwój (do zdobycia jedynie przez kradzież kieszonkową) ze słowami pieśni Lament Dominique.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki jego ciało leży przy przełęczy w Górniczej Dolinie.

L'HIVER Edition[]

W trzecim rozdziale występuje z nim dialog – z profesjonalnym dubbingiem.

Czarne Serce[]

W tej modyfikacji jest jednym z dowódców w twierdzy Topas.

Ingmar w modyfikacji Returning 2.0

Saga Przeznaczenie[]

W Przeznaczeniu może nauczyć bohatera do 250 punktów siły.

W Imperium Popiołów jest jednym z ludzi Andre stacjonujących w Jarkendarze.

Ciekawostki[]

  • W podstawowym Gothic II za pomyślne okradzenie Ingmara otrzymuje się dwa razy więcej doświadczenia niż zwykle w danym rozdziale. W Nocy Kruka nie ma to miejsca, gdyż cały skrypt przydzielania doświadczenia za kradzież został zmieniony.
Advertisement