Gothicpedia
Advertisement
Modyfikacje ico.png
Artykuł niekanoniczny

Hannibal – postać występująca w modyfikacji Złote Wrota. Jest kapitanem piratów.

Złote Wrota[]

Przycumował w obozie Grega i spytał czy się do nich nie przyłączą. Greg odmówił ale pozwolił mu zostać w obozie w tym czasie przekonał większość załogi kapitana do przyłączenia się do niego. Mimo wszystko Greg dalej szedł w zaparte, więc Hannibal kazał go powiesić. Po stronie kapitana został tylko Henry, który chwilę potem został zakopany żywcem. Potem zasłynęli dzięki swojej brutalności. Bezimienny spotyka go pod koniec drugiego rozdziału – wówczas wyciąga bohatera z pirackiego więzienia i każe szpiegować orków. Po zdaniu fałszywego raportu o siłach obozu, każe się przygotować do ataku. Ostatni raz Bezimienny spotyka go patrzącego ze wzniesienia na oblężenie obozu orków. Po przegranej bitwie ucieka z Jarkendaru, zostawiając swoich ludzi na pastwę losu.

Ciekawostki[]

  • W skrzyni w wieży Hannibala znajduje się jego portret (który jest concept artem wykonanym przez Spellbound Entertainment, przedstawiającym Thorusa) oraz mapa Nordmaru.
Advertisement