Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy lokacji występującej w Gothic 3. Zobacz też: Grobowiec Ejnara (zadanie).

Grobowiec Ejnara – miejsce spoczynku legendarnego wojownika barbarzyńców – Ejnara. Pojawia się tylko w Gothic 3.

Gothic 3[]

Związek z fabułą[]

Kamień przodków Ejnara

W grobowcu przebywa ożywieniec Ejnar, który powstał z grobu, ponieważ jego dusza została zaniepokojona przez orków, którzy toczą walkę z klanami Nordmaru. Na zlecenie Kertha, Bezimienny udaje się do grobowca, aby ponownie zabić Ejnara i uspokoić jego duszę. W miejscu pochówku wojownika znajduje się runiczny piedestał, w którym należy umieścić kamień przodków, aby przyjąć moc Bereka potrzebną do pokonania zielonoskórych.

Kamień został wykradziony przez asasyna Alego. Trafił do Faring, gdzie odzyskuje go bohater i przekazuje Rathgarowi. Kiedy Bezimienny dostanie zadanie odzyskania mocy przodków Bezimienny odbiera go od Nordmarczyka.

Runiczny piedestał w grobowcu Ejnara

Budowa[]

Grobowiec znajduje się na południe od Klanu Młota. Rathgar może do niego zaprowadzić bohatera. W pierwszej sali przebywa znaczna grupa szkieletów. Jaskinia jest wsparta na drewnianych balach, a cześć grobowca została oddzielona przejrzystą lodową ścianą. Nieco dalej znajduje się sala tronowa Ejnara. Można tu znaleźć samego prawdawnego Nordmarczyka oraz kolejne zastępy ożywieńców. Znajduje się tu ciężka skrzynia oraz runiczny piedestał, na którym można znaleźć stos złota, miksturę wytrzymałości oraz mnóstwo złota.

Mapa[]

Mapa z podpisanym położeniem grobowców

Advertisement