Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Grimbald – postać występująca w Gothic II. Jest to myśliwy polujący na północy Khorinis w okolicach leża czarnego trolla.

Gothic II[]

Choć boi się zaatakować trzy zębacze czające się tuż koło jego obozowiska i czeka na pomoc Bezimiennego, radzi sobie z nimi pierwszorzędnie – mimo to jego lęk przed czarnym trollem jest jak najbardziej uzasadniony. Po jego zabiciu przez bohatera, Grimbald nie chce sobie przywłaszczyć skóry czarnego trolla, tylko gratuluje Bezimiennemu pokonania potężnej bestii. Po wybiciu zębaczy, Bezimienny może nauczyć się od niego paru umiejętności łowieckich. W trzecim rozdziale wspomina o włóczęgach czekających nieopodal na bohatera, nazywając ich żartownisiami.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki cierpi z powodu wprowadzenia się Horacego. Myśli, że były zbieracz jest trollem, ponieważ ciągle słyszy jego ryczenie. Jak się okazuje, Horacy dmie w róg, by trzymać ludzi z dala od siebie.

Później wychodzi na jaw, że Grimbald był w związku z Theklą. Rozstali się, ponieważ myśliwy poświęcał czas na polowania, a nie dla ukochanej. Prosi Velayę, aby przekazała jego przeprosiny dla kucharki. Thekla, po załatwieniu formalności wyprowadza się z farmy Onara i wraca do Grimbalda. Znowu są parą, a ich miłość kwitnie.

Przeznaczenie[]

Grimbald ma pas Bospera. Odda go tylko jeśli dostanie w zamian jakiś inny, ponieważ, jak twierdzi, spodnie spadają mu z tyłka.

Grimbald w modyfikacji Returning 2.0

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Grimbald został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Istnieje także możliwość, że skrył się w pobliskim lesie.

Advertisement