FANDOM

Gothic 3 The Beginning (muzyka)

Odsłuchaj muzykę do artykułu (infomacje o pliku)

Gothic 3: The Beginning – chronologicznie pierwsza, premierowo czwarta gra z serii Gothic, a jedyna, jaka została wydana na telefony komórkowe.

Fabuła Edytuj

Akcja gry toczy się 140 lat przed czasem akcji pierwszej części Gothic. Gracz wciela się w rolę młodego Xardasa, którego pewnej nocy nawiedza duch Buthomara. Prosi go, by odnalazł czterech wybrańców. To z ich pomocą można przywrócić zamkniętą magię na wyspie Khorinis. Niestety siły zła starają się wykorzystać okrutnych orków, aby przejąć nieskończoną moc zakazanych kamieni runicznych.

W grze mamy możliwość między innymi otwierania zamków wytrychem, handlowania z innymi kupcami czy naukę u najlepszych nauczycieli w Khorinis. Do zdobycia jest 30 poziomów postaci. Mamy duży arsenał broni i zbroi. Znajdziemy także różne rodzaje magicznych napojów i ziół. W czasie akcji gry najprawdopodobniej wiara w Beliara była wprowadzona najwcześniej, w Adanosa nieco później, natomiast w Innosa na samym końcu.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo iż tytuł zawiera prefiks Gothic 3, to gra nie toczy się w realiach trzeciej części gry.
  • Po sukcesie gry Handy Games planowało wydać kolejną część, jednak JoWooD Productions zawarło porozumienie z Piranha Bytes, dotyczące praw do marki Gothic, w wyniku którego prawa do serii wróciły do Piranha Bytes, a Jowood mógł jeszcze wydać jedynie Gothic 4 oraz dodatek do trzeciej i czwartej części serii.
Gothic 3 The Beginning - Reklama TV

Gothic 3 The Beginning - Reklama TV

Reklama wyemitowana w telewizji.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gothic 3: The Beginning