Gothicpedia
Advertisement

Gonzales – postać występująca w Gothic 3. Jest to jeden z najbogatszych kupców Varantu, przez co stał się władcą Mora Sul.

Gothic 3[]

Stając się „grubą rybą” na pustyni, zakazał obcym wchodzić do swojego pałacu. Aby Bezimienny mógł się do niego dostać, musi zyskać odpowiednią reputację w Mora Sul. Żeby to osiągnąć, bohater może dać mu w podarunku: 1000 sztuk złota, księżycowe ostrze, Alimę, paczkę bagiennego ziela z Lago, Yasmin oraz weksle Masila. Pośrednikiem między bohaterem i Gonzalesem jest jego strażnik – Nasib.

Po spotkaniu się z władcą miasta Bezimienny dostaje od niego jedno z najważniejszych zadań dla asasynów – zabójstwo wszystkich magów wody. Jest to spowodowane tym, że Gonzales martwi się o rozwijającą się siłę ugrupowania koczowników, których duchowymi przywódcami są właśnie magowie wody. Twierdzi, że jeśli ich stracą to koczownicy upadną. Gardzi orkami i sądzi, że z powodu braku ich przystosowania do pustynnego klimatu umrą w przeciągu roku jeśli zostaną na terenie Varantu.

Posiada czwarty klucz do świątyni w Mora Sul. Wycenia go na 10 000 sztuk złota, ponieważ wie, że orkom zależy na artefakcie, który znajduje się w środku. Bezimienny może wybrać, czy zdecyduje się zapłacić czy zaatakować Gonzalesa, co sprowadzi na niego gniew całego miasta.

Gonzales w swym pałacu

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Dalsze losy Gonzalesa są zależne od decyzji Bezimiennego. Jeżeli nie oswobodzi miasta spod panowania asasynów, jego losy pozostaną nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zablokowane. Jeśli bohater postanowi współpracować z koczownikami i uwolni miasto to Gonzales ginie lub ucieka.

Modyfikacje[]

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Gonzales w Content Mod 3.0

Advertisement