Gothicpedia
Advertisement

Girion – postać występująca w Gothic II oraz w modyfikacji do Gothic 3Content Mod. Jest to paladyn, mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry[]

Prawdopodobnie stacjonował w Vengardzie. Przybył z kontynentu wraz z setką innych paladynów na rozkaz Rhobara II.

Gothic II[]

Bohater może go spotkać w górnym mieście Khorinis przed ratuszem. Jest nieco opryskliwy w stosunku do bohatera. Jeśli Bezimienny jest już paladynem, Girion może go nauczyć walki bronią dwuręczną. W piątym rozdziale staje wybrańcowi bogów na drodze do przejęcia Esmeraldy, ale krótka rozmowa przekonuje go do dobrych intencji bohatera. Popłynie na dwór Irdorath i może być doskonałym nauczycielem dla bohatera. Bezimienny może mu przynieść pierścień pułkownika orków przebywającego na wyspie Irdorath.

Dalsze losy[]

Po dopłynięciu Bezimiennego na kontynent, Esmeralda została zaatakowana przez piratów, prawdopodobnie został przez nich pojmany albo zabity. Mógł też zostać zabity lub zniewolony przez orków, jeżeli pozostał na wyspie.

Content Mod[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Girion został zabity przez porywaczy Esmeraldy. Jego ciało spoczywa na brzegu wyspy piratów.

Girion w Content Mod

Girion w modyfikacji Returning 2.0

Advertisement