FANDOM

Garaz – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w obozie bandytów.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest strażnikiem w kopalni. Pilnuje, aby pełzacze nie atakowały kopaczy. Nie lubi Bloodwyna, ale wzywa go, gdy Bezimienny upora się z pełzaczami. Po zabiciu Bloodwyna gratuluje Bezimiennemu i mówi, że tamten sam się o to prosił. Później Garaz idzie do groty, którą Bezimienny oczyścił kilka chwil wcześniej, aby sprawdzić, ile znajduje się w niej bryłek złota.

Modyfikacje Edytuj

Bandyci Edytuj

Pilnuje, aby pełzacze nie zaatakowały kopaczy. Mówi Vincowi, że Kruk nie podejmuje żadnych kroków w sprawie gniazda pełzaczy oraz, że musi tu sterczeć.

Nie pełni w modyfikacji żadnej innej roli.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Przekroczył portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Pilnuje na zmianę więzienia, w którym przetrzymywani są magowie wody i Thorus. Jest oschły i nieprzyjemny w stosunku do Velayi. Później wyrusza wraz z innymi bandytami podbić wyspę. Wraz z Sentenzą i Raoulem pilnuje Lariusa. Ginie po walce z wojowniczką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Garaz został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.