Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci występującej w Gothic II: Noc Kruka. Zobacz też: Franko.

Franko – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w obozie bandytów.

Przed akcją gry[]

Wraz z Krukiem uciekł do Jarkendaru. Postanowił zabić Fletchera, by zostać szefem myśliwych. Od tego czasu decydował, kto może wejść do obozu bandytów. 

Gothic II: Noc Kruka[]

Gdy spotyka Bezimiennego, zleca mu dwa zadania. Musi pomóc Loganowi w polowaniu na błotne węże i Edgorowi w poszukiwaniu jednej z kolorowych tablic budowniczych. Po wykonaniu tych zadań, Franko oszukuje Bezimiennego i wpuszcza do obozu Logana zamiast niego. Po tym incydencie zostaje zamordowany przez bohatera. Jego funkcję przejmuje strażnik – Carlos.

Zlecane zadania[]

Bandyci[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Rozmawia z Arvo i nie rusza się z miejsca, do czasu gdy idzie zagrozić Vincowi na temat jego działań w obozie. Fletcher ostrzega bohatera przed nim wspominając, że Franko podobno miał kiedyś własną bandę bandytów, którą stracił. W 3 rozdziale modyfikacji zabija Fletchera i przejmuje rządy, zastraszając przy tym resztę, w czym pomaga mu Arvo. Jest niemiły i arogancki w stosunku do bohatera.

Ciekawostki[]

Advertisement