FANDOM

Farmon – postać występująca w Gothic 3. Jest to właściciel farmy znajdującej się niedaleko Trelis.

Gothic 3 Edytuj

Hoduje krowy i świnie. Jego farma znajduje się niedaleko Trelis. Jednym z jego parobków był Cole, który postanowił wspomóc buntowników z Nemory. Jest niemiły i odnosi się do Bezimiennego z pogardą. Nie jest patriotą i podlizuje się orkom, przez co pozwolili mu oni mieć dwóch pracowników. Mówi, że obojętnie mu, dla kogo będzie pracować, czy dla orków, czy dla króla. Zaufanie do króla stracił, gdy buntownik imieniem Hengley splądrował jego farmę. Uważa że orkowie boją się asasynów, i że wkrótce przejmą oni krainy centralne.

Jeden z buntowników z Nemory imieniem Dudley, informuje bohatera, że Farmon wciąż ma ukryte na swojej farmie złoto, które zarobił jeszcze przed rozpoczęciem wojny. Znajduje się one w skrzyni farmera w jednym z domów. Z Farmonem można pohandlować. Oferuje podstawowe wyposażenie.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jego farma została zburzona lub spalona.

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Content Mod Edytuj

Jego wygląd uległ zmianom kosmetycznym.

Farmon (CM) (by Gothicfan94)

Farmon w Content Mod 2.4