Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Farma Bengara – farma występująca w Gothic II. Jej właścicielem jest farmer Bengar.

Gothic II[]

Mieszkańcy:

  • Bengar – właściciel gospodarstwa.
  • Malak – pasterz.
  • Gaan – myśliwy polujący koło przełęczy, który pracuje dla Bengara.
  • Pardos – pracownik Bengara (występuje tylko w dodatku Noc Kruka).
  • inni farmerzy nieznani z imienia.

Jest położona niedaleko przełęczy do Górniczej Doliny. Jeśli Bezimienny zdecyduje się zostać najemnikiem, dostaje zadanie od Torlofa, polegające na pozbyciu się z niej strażników miejskich, którzy utrudniają życie Bengarowi. Kiedy Malak i pozostali rolnicy opuszczają farmę z powodu potworów wychodzących z przełęczy, bohater może zatrudnić Wilka do pilnowania jej. W V rozdziale Bezimienny może spotkać tam Angara.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki farma Bengara zostaje zniszczona, a wokoło jej ruin leżą ciała farmerów, paladynów, knechtów i orków.

Przeznaczenie[]

W modyfikacji Przeznaczenie dwóch farmerów pochodzi z królestwa Gatyah, państwa, w którym rozgrywa się akcja modyfikacji Diccuric.

Die Sekte[]

Na farmie przebywa grupa dawnych wyznawców Śniącego pod wodzą Baal Tyona.

Ciekawostki[]

  • Jeśli gracz zabije Bengara albo zginie on w jakiś inny sposób, farmą tą zajmie się Wilk, o ile przed śmiercią farmera został wynajęty do ochrony gospodarstwa.
  • Na kamieniu obok domu Bengara od III rozdziału żyje smoczy zębacz, który podczas walki z Bezimiennym może zabić również Bengara.
  • Kiedy bohater jest magiem ognia, w IV rozdziale za stodołą na farmie pojawia się dwóch poszukiwaczy, którzy mogą zaatakować farmerów, kiedy Ci po zmroku odpoczywają przy ognisku obok stodoły.
  • W Gothic II: Noc Kruka za stodołą znajduje się jedno z pięciu miejsc, w których Greg zakopał swoje skarby.
Advertisement