FANDOM

Eusebio – postać występująca w Gothic 3. Jest asasynem, gorzelnikiem oraz alchemikiem z Ben Erai.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka w Ben Erai. Posiada swojego czeladnika, Rasula, który przeprowadza się do Lago w celu uprawy bagiennego ziela.

Gothic 3 Edytuj

Eusebio mówi Bezimiennemu, że opracował pewien przepis alchemiczny. Brakuje mu jednak składników, dlatego zleca mu zadanie polegające na zebraniu i przyniesieniu 9 kwiatów kaktusa. W zamian alchemik podaruje bohaterowi przepis na wódę z kwiatów kaktusa. Eusebio jest też jedną z osób, które przyszły król Myrtany ma poobserwować na zlecenie zarządcy – Sancha. W rozmowie wyjawi, że ma chęć opróżnienia ze złota wszystkich kufrów w Ben Erai. Powstrzymuje się jednak przed tym, ponieważ boi się o swoje życie. Gdy wybraniec bogów poinformuje o tym Sancha, ten zbagatelizuje sprawę, twierdząc, że Eusebio zajmuje się tylko pędzeniem bimbru, a poza tym jest w mieście potrzebny.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów nie ma przejścia na pustynię. Mógł on również zostać zabity przez Bezimiennego, jeżeli ten postanowił wyzwolić osadę.