Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Esteban – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w obozie bandytów w Jarkendarze.

Przed akcją gry[]

Odpowiedzialny jest za czerwone tablice, które umożliwiały wejście do kopalni w ich obozie. Posiada wielu wrogów, takich jak Fisk czy Huno. To właśnie Fisk zlecił zabójstwo Estebana nieznanemu bandycie, jednak zamach zakończył się fiaskiem.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jakiś czas później do obozu przybywa Bezimienny. Esteban proponuje bohaterowi, że w zamian za czerwoną tablicę, ten ma się dowiedzieć, kto zlecił jego zabójstwo. Bezimienny potajemnie dogaduje się ze zleceniodawcą i zgodnie z planem wydaje Fiska. Zadowolony Esteban wysyła swoich ochroniarzy do karczmy, gdzie przebywa Fisk, by ci go zabili. Pomimo wypełnienia warunków umowy bandyta nadal nie chce przekazać Bezimiennemu czerwonej tabliczki – uważa, że bohater w obozie bardziej się przyda. Kiedy Bezimienny sprzeciwia się, Esteban straszy go swoimi strażnikami, zapominając, iż zostali oni wysłani do Fiska. Rozzłoszczony Esteban rzuca się na bohatera, ale bez swoich ochroniarzy nie mia większych szans w starciu z bohaterem i ginie z jego ręki.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Świat Skazańców[]

Esteban jest członkiem Obozu Bandytów. Nie odpowiada mu współpraca z Nowym Obozem i obecne warunki życia. Jego zdaniem, bandyci powinni rozpocząć owocną współpracę ze Starym Obozem, aby podnieść swój status społeczny i zacząć korzystać z dóbr zewnętrznego świata. Mężczyzna chce uzyskać poparcie pozostałych członków obozu i zdetronizować Quentina.

Advertisement