Gothicpedia
Advertisement

Emilio – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to kopacz mieszkający w obozie bandytów.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jest jednym z bandytów. Nie przepada za Estebanem. Wyjawia imię Huna, gdy Bezimienny zabije Senyana. Jest jednym z trzech kopaczy w obozie, któremu Bezimienny może zanieść kamienną tablicę jako przepustkę do kopalni. Może jednorazowo zwiększyć umiejętność wydobywania złota przez bohatera, gdy ten porozmawia z nim w kopalni.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Wraz z innymi bandytami przekroczył portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Podobnie jak Lennar i Finn narzeka na brak pracy. Po odkryciu przez Velayę żył rudy w pobliskiej jaskini kopacz postanawia pracować w nowo otwartej kopalni. Wydobycie nie trwa długo, gdyż jego koledzy po fachu wyruszyli podbić wyspę. Sam Emilio zostaje w obozie. Po ujawnieniu przez bohaterkę swojej prawdziwej tożsamości, kopacz po namowie wojowniczki zgadza się na przejście na stronę prawa. Po rozmowie z Erolem bandyta pracuje aż do emerytury w kopalni Velayi. Jednakże należy z nim porozmawiać przed uwolnieniem magów wody oraz Thorusa, w przeciwnym razie (tak jak i Miguel) zaatakuje bohaterkę.

Bandyci[]

Kopie złoto w kopalni. Nie ma czasu na rozmowę z Vincem, ale daje mu poradę w sprawie wydobycia kruszcu. Nie pełni ponadto żadnej roli.

Przebudzenie[]

Przeniósł się do Zjednoczonego Obozu i porzucił czasowo pracę jako kopacz.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Emilio został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Advertisement