Gothicpedia
Advertisement

Elvrich – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jest czeladnikiem i siostrzeńcem Thorbena, więc prawdopodobnie bratem Gritty. Jest to wrażliwy, dobry, pracowity chłopak. Jednakże zakochuje się bez pamięci w kurtyzanie Lucii, z którą zamierzał uciec w góry zanim ich plany zostały pokrzyżowane przez bandytów. Na polecenie Kruka oboje zostali porwani przez ludzi Dextera. Jego ukochana zostaje zabrana do obozu bandytów w Jarkendarze, natomiast on nadal jest więziony niedaleko farmy Bengara. Następnie zostaje uratowany przez Bezimiennego. Powraca do miasta, gdzie dalej pracuje u swojego wuja. Gdy bohater wręcza mu list, w którym jest wyraźnie napisane, że Lucia z nim zrywa, Elvrich nie może pogodzić się z tym, że był dla niej jedynie „chwilową zabawką”. Prosi Bezimiennego, żeby zabrał ten list. Wierzy, że ukochana wróci do niego, mimo że dostał od niej jednoznaczną odpowiedź.

Harmonogram dnia[]

Po uwolnieniu i powrocie do miasta Khorinis:

  • od 600 do 2000 pracuje;
  • od 2000 do 600 przebywa przed domem Thorbena.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Elvrich został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Piratenleben[]

W modyfikacji Piratenleben jest piratem.

Returning[]

W modyfikacji Returning można go znaleźć wraz z bandytami koło magicznego golema. Bezimienny może go związać trwałym uczuciem miłosnym z Grittą.

Advertisement