Gothicpedia
Advertisement

Elber – postać występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków, zarządza farmą obok Montery.

Gothic 3[]

Nie radzi sobie na farmie, kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Elber myli go ze swoim pracownikiem i mówi, żeby mu nie przeszkadzać, ponieważ jest zapracowany. Uważa, że Marik – przywódca najemników z Montery, siedzi mu na karku, a jego ludzie naśmiewają się z niego. Bardziej od buntowników obawia się złodziei zboża. Elber boi się, że kiedyś w nocy poderżną mu gardło, a jego pracownicy niczego nie zauważą, ponieważ będą odsypiali kaca. Boryka się też z problemem niewolników, którzy uciekają z jego farmy.

Bardzo szanuje Marika, ponieważ umie on zapanować nad wszystkimi najemnikami. Wspomina również o ożywieńcach przebywających w starej twierdzy paladynówGocie. Kiedy bohater pokonuje złodziei, Elber jest bardzo zdziwiony i ucieszony, w nagrodę oddaje przyszłemu królowi Myrtany 1500 sztuk złota, które miało być dla jego pracowników. Gdy bohater zanosi 15 worków pszenicy z farmy do Sanforda, Elber wręcza mu kolejne 200 sztuk złota nagrody. Na wieść, że niewolnicy kontaktują się z buntownikami, nie przejmuje się tym i każe wybrańcowi bogów zająć się tą sprawą.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są zależne od decyzji gracza. Jeśli zdecyduje się wyzwolić Monterę to Elber ginie. W przeciwnym wypadku jego dalsze poczynania są nieznane, ponieważ nie występuje w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym. Jest on zarządcą jedynej farmy na kontynencie produkującej piwo. Bohater może od niego kupić gotowe napoje, chmiel, jęczmień oraz przepis.

Elber w Content Mod 3.0

Advertisement