Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Ehnim – postać występująca w Gothic II. Jest to farmer mieszkający na farmie Akila.

Gothic II[]

Całymi dniami pracuje na polu, wieczorami zasiada przy ognisku z innymi pracownikami farmy. Ma brata Egilla. Obaj twierdzą, że zabili ogromne ilości polnych bestii oraz uważają się wzajemnie za tchórzy i obiboków. W końcu, po namowie Bezimiennego Ehnim rusza do walki ze swoim bratem. W III rozdziale mówi Bezimiennemu o bimbrowni Vino i za 100 sztuk złota może mu sprzedać łój kretoszczura potrzebny do otwarcia bramy bimbrowni. Można też utargować sprzedaż łoju za 70 sztuk złota, lecz odrzucenie tej oferty zniechęci Ehnima do jakiejkolwiek transakcji.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Ehnim i Egill na polecenie Akila mają udać do Miki w celu przeniesienia dostawy z żywnością. Velaya jako, że chce się dostać do miasta musi chronić ten „konwój” przed złymi stworzeniami. Podróż przebiegła sprawnie i każda z osób spełniła swój cel jaki miała do wykonania.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Ehnim został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Advertisement