FANDOM

Edda – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to kucharka, mieszkająca w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Mieszka w dzielnicy portowej, między domem Halvora a laboratorium Ignaza. Całymi dniami gotuje zupę rybną. Może pozwolić przenocować Bezimiennemu w swoim domu i raz na dzień ugotować mu zupę rybną, o ile bohater przyniesie jej rybę. Mówi bohaterowi o tym, że ktoś ukradł jej posążek Innosa. Gdy bohater przyniesie jej posążek, w nagrodę kowal Carl może mu pokazać jak zwiększyć swoją siłę bez dodatkowych opłat.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Edda nadal mieszka w porcie. W jej domu swój nocleg znalazła Rosi. Może zrobić zupę rybną dla Velayi, jednak ta musi jej przynieść rybę. Później, na prośbę bohaterki, udaje jej się przekonać Carla do głosowania na Hannę w nadchodzących wyborach. Po wybuchu epidemii ospy, niedaleko jej domu panoszą się olbrzymie szczury. Po zabiciu roznosicieli choroby, baronowa może na nią liczyć w sprawie gotowania mikstury przeciwko ospie. Po wysłuchaniu przepisu, Edda będzie gotowała lek w swoim koltle.

Przeznaczenie Edytuj

Przed akcją modyfikacji u Eddy przez kilka dni mieszkał Gilbert. Obywatelka może za namową Bezimiennego przyjąć pod swój dach Kornena.

Cienista północ Edytuj

Piętnaście lat po wydarzeniach z Gothic II, Edda przeniosła się do Górniczej Doliny, gdzie zamieszkała w osadzie rybackiej. Podobnie jak w podstawowej wersji gry, gotuje zupę rybną dla innych mieszkańców.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Edda została prawdopodobnie przez nich zabita lub zniewolona.

Ciekawostki Edytuj