Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Dyrian – postać występująca w Gothic II. Jest to nowicjusz mieszkający w klasztorze Innosa na wyspie Khorinis.

Gothic II[]

Wpadł w kłopoty, gdy podczas sprzątania komnat magów ognia zabrał księgę Hyglasa, aby później ją przeczytać. Gdy mag zapytał go, czy nie zabrał jego księgi stanowczo zaprzeczył, ale tego samego dnia mistrz nakrył go na czytaniu tejże książki. Od tego czasu najwyższa rada magów ognia obraduje, czy pozwolić nowicjuszowi zostać w klasztorze. Gdy Bezimienny zostanie magiem ognia, może zażyczyć sobie, by Dyrian pozostał w zakonie. Żeby zachęcić Bezimiennego, aby pomógł właśnie jemu, może mu dać zwój snu, który przydaje się bohaterowi podczas Próby Ognia. Jeżeli tak się stanie zajmie się ogrodem na stanowisku Agona. Jeśli jednak Bezimienny przeznaczy życzenie na coś innego, Dyrian opuści klasztor.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Dyrian nadal znajduje się w klasztorze. Velaya nie może z nim porozmawiać, ponieważ drzwi do klasztoru są zamknięte.

Ciekawostki[]

  • Gdy Dyrian opuści klasztor, pojawia się przy gospodzie Martwa Harpia, a wkrótce potem znika.
Advertisement