FANDOM

Dusty – postać występująca w Gothic. Jest kopaczem mieszkającym w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Bezimienny spotyka go po raz pierwszy przy jego chacie w Starym Obozie. Nie podoba mu się zwierzchnictwo Gomeza i bardzo chce dołączyć do Obozu Bractwa, choć wstrzymuje się z tą decyzją, gdyż nie ma pojęcia, co może go tam spotkać. Dusty mówi Bezimiennemu, że jego przyjaciel, Melvin już dołączył do obozu na bagnach. Jeśli bohater chce dołączyć do Bractwa Śniącego, może zdobyć poparcie Baala Tondrala poprzez przyprowadzenie do niego Dusty'ego. Może to jednak zrobić wtedy, gdy porozmawia z Melvinem i przekupi strażników południowej bramy 100 bryłkami rudy. Po przyprowadzeniu Dusty'ego do Baal Tondrala, ten pierwszy stanie się jego uczniem. Jeśli Bezimienny go nie przyprowadzi, Dusty nadal mieszka w Starym Obozie i od czwartego rozdziału jest wrogo nastawiony do bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery, Dusty prawdopodobnie został opętany przez Beliara i został poszukiwaczem. Jeśli zostanie w Starym Obozie, ginie prawdopodobnie podczas upadku bariery.