Gothicpedia
Advertisement

Dusty – postać występująca w Gothic. Jest kopaczem mieszkającym w Starym Obozie.

Gothic[]

Bezimienny spotyka go po raz pierwszy przy jego chacie w Starym Obozie. Nie podoba mu się zwierzchnictwo Gomeza i bardzo chce dołączyć do Obozu Bractwa, choć wstrzymuje się z tą decyzją, gdyż nie ma pojęcia, co może go tam spotkać. Dusty mówi Bezimiennemu, że jego przyjaciel Melvin już dołączył do obozu na bagnach. Jeśli bohater chce dołączyć do Bractwa Śniącego, może zdobyć poparcie Baala Tondrala poprzez przyprowadzenie do niego Dusty'ego. Może to jednak zrobić dopiero gdy porozmawia z Melvinem i przekupi strażników południowej bramy 100 bryłkami rudy. Po przyprowadzeniu Dusty'ego do Baal Tondrala, ten pierwszy stanie się jego uczniem. Jeśli Bezimienny go nie przyprowadzi, Dusty nadal mieszka w Starym Obozie i od czwartego rozdziału jest wrogo nastawiony do bohatera.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Po upadku bariery Dusty prawdopodobnie został opętany przez Beliara i został poszukiwaczem. Jeśli zostanie w Starym Obozie, ginie prawdopodobnie podczas upadku bariery.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Die Sekte[]

Dusty przeżył upadek bariery i dostał się do miasta Khorinis. Od razu rozpoznaje bohatera i jeszcze raz dziękuje mu za pomoc w Starym Obozie. Chce się odwdzięczyć i pomóc bohaterowi dołączyć do sekty na farmie Bengara. Jeżeli bohater jest zainteresowany, musi odnaleźć nowicjuszy Ghorima, Melvina i Harloka i zdobyć ich rekomendację.

Przeznaczenie, Returning oraz Unnamed[]

Przeżył upadek bariery i dołączył do obozu Netbeka. Pełni marginalną rolę dla fabuły.

Ciekawostki[]

  • Jeśli nie zostanie zabrany do Obozu Bractwa aż do końca gry, linia dialogowa związania z jego zadaniem nadal będzie dostępna.
Advertisement