FANDOM

Duże magiczne ostrze na smoki – oręż występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Wygląda niemal identycznie jak Uriziel, różni się jedynie brakiem klejnotu i niskimi właściwościami magicznymi. Poza tym, rękojeść nie jest koloru czerwonego, a złotego. Charakterystyczne kolce na ostrzu oraz jego zwieńczenie, nadają temu mieczowi niesamowity wygląd.

Gothic II Edytuj

Jest to najpotężniejsza broń biała w Gothic II. Bezimienny może go wykuć będąc jedynie łowcą smoków, czytając wcześniej almanach znajdujący się w podziemiach klasztoru. Możliwe jest to dopiero w piątym rozdziale.

Składniki Edytuj

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Choć różni się znacznie siłą z jaką bohater zadaje obrażenia, oraz dodatkowo zwiększa umiejętność posługiwania się bronią dwuręczną o 10 punktów, jest to dopiero trzeci z najpotężniejszych oręży w grze. Istnieją bronie posiadające więcej punktów obrażeń, które można zdobyć na wyspie Khorinis, są to po kolei Smocza Zguba i topór berserkera.

L'HIVER edition Edytuj

W modyfikacji L'HIVER Edition jest potężniejszym mieczem niż Smocza Zguba i topór berserkera tak jak w Gothic II, lecz Ciężki siewca śmierci jest od niego lepszy.