FANDOM

Droga Y'Kagana – Cmentarzysko Orkówmodyfikacja do gry Gothic II: Noc Kruka. Modyfikacja dostępna jest do pobrania na oficjalny forum Bractwa Spolszczenia oraz poprzez narzędzie Spine. Modyfikacja posiada również pełny, polski dubbing za który odpowiedzialna jest grupa Square Snail Studio.

Opis modyfikacji Edytuj

Nowy Jaśnie Oświecony imieniem Y'Kagan wiedzie życie, jakiego nie prowadził przed nim jeszcze żaden wierny Śniącego. Całkowicie otrząsał Bractwo z pyłu zapomnienia i zjednoczył całą wyspę Khorinis pod jego sztandarem dzięki zwartej sile Świątynnych Strażników. Oddziały królewskie opuściły to miejsce w popłochu i porzuciły wszystkie swoje stanowiska. Tylko magowie ognia wzbraniali się przed porzuceniem wiekowej już przystani wiary w Innosa dla innowierców z bagien. Wraz z kilkoma paladynami zabarykadowali się oni za swoimi murami i uformowali magiczną barierę, która miała osłaniać klasztor przed bezpośrednim atakiem Strażników. Bariera wokół klasztoru magów ognia zdawała się być nieprzekraczalna. Nawet moc zwierzchniczego sztabu nie wystarczała do wysadzenia tej kopuły magicznej energii i do umożliwienia wtargnięcia tam ludziom Y'Kagana. Wielkiemu Jaśnie Oświeconemu pozostawała tylko jedna możliwość: Musiał znacznie spotęgować swoją niemałą już i tak siłę. Rozkazał zabrać wszystkie magiczne artefakty Bractwa na świątynne wzgórze i pozbawić je magicznymi słowami wszystkich pokładów many. Wielkie skarby, które były niegdyś własnością Baal Vasiliego, czy też zostały zabrane dzielnym poszukiwaczom przygód z kompleksu świątyń Ahrmunów, przerodziły się w bezwartościowy złom. Jednak moc tych wszystkich przedmiotów była niczym. Niczym w porównaniu do siły sztabu. Y'Kagan nie miał wyboru. Zwołał do siebie swoich najwierniejszych poddanych i wysłał ich na pewną ważną misję: Odnalezienie świętości orków starej daty i Ahrmunów oraz zaniesienie ich na świątynne wzgórze. Wyruszyły dwie grupy. Jednej z nich przewodniczył sędziwy już Strażnik Świątynny Gor Na Korrak – doświadczony wojownik, który wyśmienicie orientował się w ruinach Ahrmunrar. Druga grupa znajdowała się pod dowództwem „Dawcy Wyroku”, Gor Na Frandta. Mieli odwiedzić stare orkowe cmentarzysko, w którego korytarzach i grobach Jaśnie Oświecony domniemywał znaleźć obiekty kultu z dawnych lat. Od czasu ostatniej penetracji [[|Elvard|Cor Elvarda]], Baal Juhnke i tajemniczego Galbuona trochę rzeczy się pozmieniało. Truchła orków podniosły się z grobów, aby zemścić się za profanację ich miejsca kultu. Te na wpół rozpadające się ciała nie stanowiły jednak żadnego większego zagrożenia dla Frandta i jego Strażników, niemal bez przeszkód mogli się przebić do rozległego przedsionka tego cmentarza. Gor Na Frandt kazał rozproszyć swoje oddziały, tak aby przeczesać jeszcze możliwie każdą niszę. Razem z Gor Na Shagalem i Gor Na Barem otworzyli jedno z tajemnych wejść w głębi odłamka skały. Ciemnia ostatecznie rozdzieliła załogę. Gor Na Frandt błądził bez celu, aż w końcu nawet jego pochodnia odmówiła posłuszeństwa. Fanatyczny upór ustąpił miejsca rozpaczy, jednak jakoś zmusił się do stawiania jednej stopy za drugą. Orientując się nie najlepiej przy słabo tlącej się lampie górniczej, uderzył w końcu o jakąś dziwną platformę. Gor Na Frandt został wciągnięty przez tę konstrukcję jakby przez niewidzialne siły. Był nagle pewien, że znajduje się bliżej swojego celu niż kiedykolwiek wcześniej...

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj