Gothicpedia
Advertisement

Drake – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik przebywający w Starej Kopalni.

Gothic[]

Znajduje się na samej górze głównego szybu. Może opowiedzieć Bezimiennemu o tejże kopalni, a za piwo opowie również bohaterowi o grasujących tam pełzaczach. Jeżeli główny bohater jest członkiem Starego Obozu, to po zabiciu królowej pełzaczy poinformuje bohatera, że Thorus chce go widzieć w szeregach strażników Starego Obozu.

Dalsze losy[]

Drake najpewniej zginął podczas zawalenia się Starej Kopalni. Mógł także się uratować, gdyż znajdował się najbliżej wyjścia z kopalni.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Kopalnia[]

Torak dowiaduje się od Fektosa, że Drake zginął przygnieciony przez sklepienie. Strażnik został pochowany niedaleko stanowiska Fektosa.

Mroczne Tajemnice[]

Jest strażnikiem kopalni i nosi na sobie zbroję tejże gildii. Wiadomo, że pomagał niektórym kopaczom, m.in. Popo, uciekać z kopalni w zamian za zapłatę w rudzie. Według Gilberta celowo przymyka oko na odsprzedawanie przez Węża i Alberto partii rudy Quentinowi; gdy Bezimienny próbuje pozyskać od Drake'a informacje o interesach z bandytami, ten agresywnie ucina temat, sugerując tylko, by w razie odkrycia tożsamości handlarza bohater wydał go Ianowi.

Ciekawostki[]

  • Jego twarz jest biała, natomiast reszta ciała jest ciemnej karnacji. Poprawia to wiele modyfikacji, na przykład Gothic Edycja rozszerzona.
  • W pierwszej wersji demo Gothic ma czarną twarz i białe ciało.
Advertisement