Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Dom sędziego – budynek występujący w Gothic II. Znajduje się w górnym mieście. Sąsiaduje z ratuszem oraz jednym z domów. Mieszka w nim nieznany z imienia sędzia, który przed przybyciem paladynów do Khorinis sprawował władzę sądowniczą.

Gothic II[]

W budynku zamieszkuje nieznany z imienia sędzia, który utracił swoją funkcję sądowniczą na rzecz paladynów. Ponadto wynajął prywatnego ochroniarza, na wypadek bandytów, których w przeszłości skazywał do kolonii karnej, a obecnie po upadku bariery zagrażają mu oraz pobliskim terenom. Dodatkowo w domu mieszka nieznana z imienia kobieta, prawdopodobnie żona sędziego. W budynku znajduję się również sekretna skrytka, której przycisk aktywacyjny znajduje się na piętrze, a ona sama na dole. W skrytce można znaleźć kufer, a w nim:

Noc[]

W nocy ochroniarz nadal czuwa nad bezpieczeństwem budynku, a urzędnik przebywa w kuchni lub jest u gubernatora Lariusa w ratuszu. Żona sędziego śpi zaś w jednym z łóżek na piętrze.

Ciekawostki[]

  • W modyfikacji Złote Wrota Bezimienny ma w planach mianowanie nowym sędzią bandyty Alvaro, zajmuje on najpewniej dom.
Advertisement