Gothicpedia
Advertisement

Dennis – postać występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków oraz szef farmy krów leżącej nieopodal Montery.

Gothic 3[]

Zarządza farmą i dba, aby wszystko na jej terenie przebiegało prawidłowo. Z nieznanych powodów ma zły stosunek do Elbera, zarządcy farmy pszenicy – nie tylko się z niego nabija, ale również kazał swoim ludziom podpalić jego zboże, o czym można dowiedzieć się od Leona. Podziwia Bezimiennego, jeśli ten zostanie mistrzem areny.

Kiedy bohater przyśle na farmę Bengerda i Osko, dwóch niewolników wyczerpanych pracą w świątyni, Dennis prosi go o przekazanie Bradleyowi wiadomości. Uważa, że najemnik zbyt znęca się nad swoimi ludźmi - po przybyciu na farmę zupełnie nie nadają się do pracy. Gdy Bezimienny informuje go, że Kelvin będzie mógł zostać na farmie, natychmiast się zgadza.

Mówi bohaterowi o agresywnych wilkach, które napadają farmę i pożerają niewolników, prosząc bohatera o pomoc. Jeśli wybraniec zażegna ten problem, zadowolony najemnik da mu w nagrodę 500 sztuk złota.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jeżeli bohater zdecyduje się wyzwolić Monterę (zadanie „Przepędź orków z Montery”), Dennis zostaje zabity lub ucieka. W przeciwnym razie jego dalsze losy są nieznane, ponieważ nie występuje w dodatku Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Dennis w Content Mod 3.0

Advertisement