Demoniczny łuk – broń dystansowa występująca w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3 Edytuj

Ramiona luku przypominają kręgosłup, z którego wystają cienkie, ostre kości, a przy nasadzie majdanu umieszczone są dwie ludzkie czaszki. Na całą długość łuku rozpięta jest cięciwa.

Opis broni podaje, że strzały wystrzelone z tego łuku niosą do celu dusze ofiar, które zginęły ze strzału z tej unikatowej broni. Łuk ten można znaleźć jedynie w 44. z kolei otwartej ciężkiej skrzyni, które są rozmieszczone w różnych miejscach Myrtany, Nordmaru i Varantu. Nie można go kupić ani znaleźć u postaci niezależnej.

Demoniczny łuk zadaje 120 punktów obrażeń. Aby z niego korzystać wymagane jest 250 punktów zdolności łowieckich oraz zdolność Mistrz łucznictwa. Wartość sprzedaży łuku to 15 600 sztuk złota, lecz przy odkupie jego wartość wzrasta do 52 000 sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W dodatku łuk ten nadal jest najlepszą tego typu bronią. Zarówno jego wygląd, jak i statystyki nie zmieniają się. Można go znaleźć w dziewiętnastej z kolei ciężkiej skrzyni, które są porozmieszczane na terenie Myrtany.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.