Gothicpedia
Advertisement

Daron – postać występująca w Gothic II. Jest to mag ognia przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II[]

Stoi on na placu targowym w mieście Khorinis. Zbiera ofiary na rzecz klasztoru. Jeśli Bezimienny da magowi rzeczoną ofiarę, dostanie przydatne bonusy w postaci punktów trafień, many lub doświadczenia. Jest jednym z dwóch magów ognia, drugim jest Isgaroth, który może dać Bezimiennemu błogosławieństwo Innosa, którego wymaga Thorben.

Bezimienny może dać Daronowi maksymalnie 1000 sztuk złota, lecz jeśli zostanie magiem ognia, to Daron nie przyjmie już od niego ofiary. Jeżeli Bezimienny nie ma przy sobie złota i powie Daronowi, że jest biedakiem, to otrzyma od niego 20 sztuk złota.

Harmonogram dnia[]

  • od 735 do 2005 stoi na placu targowym;
  • od 2005 do 105 siedzi w fotelu przy kominku w domu Zurisa;
  • od 105 do 735 śpi w domu Zurisa.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jeśli w dodatku Bezimienny chce bez opłaty dostać się do klasztoru, będzie musiał wykonać zadanie polegające na przyniesieniu cennego posążka Innosa, który został skradziony Daronowi przez gobliny.

Zlecane zadania[]

Velaya – Historia wojowniczki[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Jest jedyną osobą, która może wykonać runę ochronną przeciwko ospie dla Velayi. Za wykonanie jej mag ognia życzy aż 500 sztuk złota. Bohaterka płaci tę wygórowaną kwotę, ponieważ chce pomóc mieszkańcom dzielnicy portowej. Velaya może mu też zaproponować pomoc w wybudowaniu miejskiej kaplicy Innosa, której mag nie mógł wznieść wcześniej ze względu na dezaprobatę byłego gubernatora Lariusa. Po pomyślnych negocjacjach z Myxirem i zwerbowaniu kamieniarza, kaplica zostaje wzniesiona ku uciesze Darona, który liczy na powiększenie się tacy kościoła Innosa.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Daron został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Advertisement