Gothicpedia
Advertisement

Dargoth – postać występująca w Gothic 3. Jest to mag ognia mieszkający w klasztorze w Nordmarze.

Gothic 3[]

Jest klasztornym bibliotekarzem. Mówi, że spędził wiele czasu studiując w katakumbach biblioteki, więc może pomóc Bezimiennemu. Informuje bohatera, że górne poziomy biblioteki są do jego dyspozycji, a dolne są przeznaczone tylko dla doświadczonych magów ognia. Naucza Bezimiennego prastarej wiedzy.

Kiedy bohater mówi, że szuka piątej świątyni, Dargoth uważa, że w Nordmarze nie ma żadnych świątyń. Kiedy Bezimienny wspomina, że szuka pierścienia pradawnych, Dargoth sugeruje, aby bohater poszukał w Kronikach Dominacji, które znajdują się na samym dole biblioteki. W kronikach tych opisano historię zakonu magów ognia, a szczególnie jego początki. Księga została zapieczętowana za pomocą magii, więc Dargoth ostrzega bohatera przed niebezpieczeństwem. Bohater przeczytał w księdze o Akaschy, który założył zakon magów ognia i o artefakcie, który posiada aktualnie przy sobie. Dargoth sugeruje, aby Bezimienny udał się do Klanu Ognia i wypytał tamtejszych wojowników o Akaschę.

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Najprawdopodobniej nadal mieszka w klasztorze.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Dargoth w Content Mod 3.0

Advertisement