Gothicpedia
Advertisement
Rozumiem, znowu jakiś pachołek z przerostem ambicji.
Bezimienny o Czarnym magu

Czarny mag – postać występująca w Gothic II. Przebywa na dworze Irdorath.

Gothic II[]

To jeden z dawnych wyznawców Śniącego opanowanych przez demoniczną moc po jego upadku. W przeciwieństwie do pozostałych poszukiwaczy zdaje się zachowywać własny charakter i wolę, jest jednak oddanym sługą Beliara. Posługuje się czarem Śmiertelna kula. Przedstawia się Bezimiennemu jako strażnik dworu Irdorath oraz prawa ręka Smoka Ożywieńca. Strzeże bramy do świątyni, w której przebywa smok.

Jest posiadaczem klucza do swojej prywatnej skrzyni, a także posiada zwój z zaklęciem KHADOSH EMEM KADAR. W swoim kufrze przechowuje artefakt Oko Mocy, który umożliwia otwarcie tej bramy.

Odziany jest w szatę mrocznej magii. Jest to jeden z najpotężniejszych czarnych magów. Zapowiada nadejście swojego pana, który skąpie świat w morzu krwi. Po krótkiej rozmowie z Bezimiennym mag atakuje go, po czym ginie.

Gothic II: Noc Kruka[]

Czarny Mag posługuje się teraz jednym z najpotężniejszych czarów mrocznego boga, krzykiem umarłych, zdolnym do uśmiercenia bohatera dwoma trafieniami.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Die Sekte[]

Nosi imię Baal Nodrog i jest przyjaźnie nastawiony do bohatera. Daje mu on symbol władzy nad apokaliptycznymi strażnikami oraz w zależności od wyboru boga, w którego Bezimienny wierzy, daje bohaterowi potężną zbroję.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Do czasu rozmowy z czarnym magiem Bezimienny jedynie podejrzewa, że poszukiwacze mogą być dawnymi członkami Bractwa. Dopiero on utwierdza bohatera w tym przekonaniu.
  • Możliwe, że był jednym z guru. Świadczy o tym jego moc oraz fakt, że przewodniczy poszukiwaczom, którzy dawniej byli członkami Bractwa Śniącego.             
  • Kod na nieśmiertelność nie chroni przed jego mentalnym atakiem.
Advertisement