Gothicpedia
Advertisement

Cobryn – postać występująca w Gothic 3. Jest dowódcą Gwardii Królewskiej. Stacjonuje w Vengardzie.

Gothic 3[]

Przy pierwszym spotkaniu ocenia po wyglądzie Bezimiennego, że to on jest wybrańcem, który ich ocali, przy tym (po zabiciu 5 orkowych przywódców), uważając go za najlepszego wojownika jakiego spotkał. Rządzi poza murami dziedzińca, ale ma wątpliwości, czy paladyni dadzą radę orkom. Prosi bohatera o sprowadzenie zaginionego paladyna Thordira, który po ostatniej walce zabarykadował się w wieży strażniczej. Za przyprowadzenie Thordira wręcza Bezimiennemu złoto w nagrodę. Na wieść, że Bezimienny pokonał pięciu orkowych dowódców, cieszy się i płaci mu 2000 sztuk złota. Może nauczyć bohatera walki. Kiedy Bezimienny przyprowadzi Georga, Cobryn zapłaci mu dodatkowe 500 sztuk złota. Bezimienny może mu oddać jeden z dwunastu błogosławionych ognistych pucharów.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jego miejsce zajmuje Theodor.

Modyfikacje[]

Quest Pack 4[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Nosi on na sobie pancerz generała, wyglądający jak pancerz ceremonialny z Gothic 3: Zmierzch Bogów. Bohater może go zdobyć poprzez pokonanie generała. Poza tym, gdy Bezimienny uratuje Thordira, otrzymuje od Cobryna pancerz straży miejskiej.

Advertisement