Gothicpedia
Advertisement

Ciężki pancerz straży – pancerz występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz modyfikacji Quest Pack 4. Jest to zbroja przeznaczona dla najwyższych rangą strażników miejskich.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka[]

Pancerz ten składa się z ciężkich, wysokich, skórzanych butów oraz ciemnych, również skórzanych spodni. Tors osłonięty jest czerwono-białą tuniką, na której widnieje godło Khorinis. Obwiązana jest pasem. Pancerz jest wzmacniany metalowymi elementami, takimi jak nabiodrniki czy opachy. Uzupełnieniem zbroi są wykonane z utwardzanej, ćwiekowanej skóry naramienniki oraz karwasze z tego samego materiału. Całość zapewnia dosyć solidną ochronę. W mieście nosi ją Wulfgar oraz strażnicy z górnej jego dzielnicy. Bezimienny może kupić ją u knechta Engora na zamku w Górniczej Dolinie za 2 500 sztuk złota.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

Pancerz ten nosi Kippler oraz przywódca buntowników z NemoryRussel. Korpus i ramiona są pokryte stalą. Bezimienny może go kupić od Dudleya w Nemorze za 18 000 sztuk złota, lecz przy sprzedaży cena spadnie do 5 600 sztuk złota. Chroni przed uderzeniami, ostrzami i pociskami o 40 punktów.

Returning 2.0 AB[]

Można otrzymać ten pancerz po wykonaniu zadania Kryjówka bandytów. Zbroję można przekuć (zwiększając jej statystyki), o ile bohater nauczył się odpowiedniej umiejętności.

Zobacz także:[]

Ciekawostki[]

Advertisement