Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Ciężki pancerz bandyty – pancerz występujący w Gothic II. Używany przez ważniejszych bandytów.

Gothic II[]

Jest noszony przez niektórych bandytów z Khorinis. Zapewnia średnią ochronę. Składają się na niego wysokie skórzane buty i spodnie, futrzana tunika i brązowa peleryna zakrywająca częściowo twarz oraz wielka torba na skradzione rzeczy. Bezimienny nie ma okazji go założyć.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jest używany przez ważnych bandytów Kruka z Jarkendaru, np. Franka – przywódcę myśliwych.

Bezimienny może ją kupić od kowala Huna za 2100 sztuk złota, chyba że przyniesie paczkę wytrychów Fiskowi – wtedy Huno obniży cenę do 1400 sztuk złota.

Ciekawostki[]

  • W Gothic występuje pod nazwą „strój szkodnika”, lecz ma niebieski kolor.
  • Jeżeli w Gothic II gracz zdobędzie ten pancerz za pomocą kodów, to nie będzie atakowany przez NPC po jego założeniu (ta właściwość pancerza została dodana dopiero w rozszerzeniu Noc Kruka).

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Ucieczka[]

Jest noszony przez ważniejszych bandytów. Will może go kupić pod koniec 2 rozdziału za 1000 sztuk złota po wykonaniu zadania od Bama. Zapewnia obronę przed bronią (50 punktów), strzałami (40 punktów) i ogniem (10 punktów).

Ciężki Pancerz Bandyty w Ucieczka

Advertisement