FANDOM

Chani – postać występująca w Gothic. Jest niewolnicą w Obozie Bractwa.

Przed akcją gry Edytuj

Została wymieniona za magiczną rudę na placu wymian, następnie uciekła lub uniknęła dostania się w ręce Gomeza podczas wymian z królem, możliwe też, że została wymieniona za bagienne ziele.

Gothic Edytuj

Jest jedną z kobiet Jaśnie Oświeconego Mistrza Y'Beriona. Wraz z Natalią przebywa w świątyni w Obozie Bractwa, dogadzając Jaśnie Oświeconemu, poprzez wachlowanie go liściem palmowym. W przeciwieństwie do kobiet Gomeza, Chani posiada swobodę. Jest traktowana z szacunkiem. Nie szoruje w wolnych chwilach podłogi, lecz ma czas na odpoczynek.

Modyfikacje Edytuj

Edycja Rozszerzona Edytuj

Chani przebywa u Y'Beriona. Opowiada protagoniście swoją historię. Pochodzi z plemienia Burzowych Kruków, które zamieszkują wyspę Torgaan. W rodzinie Chani są same kobiety. Łupią i plądrują miasta oraz wsie, aby zdobyć łupy. Pewnego razu nie wiedząc, że Varant został włączony do Myrtany zaatakowały pustynne miasto – Bakaresh. Wiele sióstr Chani poległo, a ona poddała się wraz z resztą rodzeństwa. Zostały wtrącone do lochu, aż w końcu król Rhobar II wysłał Chani do kolonii karnej w Khorinis, a resztę z jej sióstr zostały przekazane jako prezenty dla gubernatorów.

Przeznaczenie Edytuj

Chani zmieniła swoją tożsamość i przyjęła imię Vanja. Zatrudniła się w Czerwonej Latarni, próbując zapomnieć o przeszłości. Była najlepszą przyjaciółką Serafii za czasów bariery. Chani twierdzi, że Sira nie żyje, ponieważ trafił w nią piorun podczas upadku bariery. Wręcza Bezimiennemu pierścień, który dostała od Siry.

Diccuric Edytuj

Jest jedną z kobiet mieszkających w twierdzy Parthalan. Podobnie jak w podstawowej wersji gry, nie odzywa się do głównego bohatera. Można domyślać się, że jest markietanką najemników Berengara, bo zawsze przebywa w ich towarzystwie. W ciągu dnia przesiaduje przy ognisku nieopodal Kolla, pomiędzy psiarnią a kuźnią.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie zginęła po upadku magicznej bariery.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada gildię Babka.