FANDOM

Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Cayden – postać występująca w Gothic Playable Teaser.

Przed akcją gry Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Caydena. Według relacji Sarusa byli oni (wraz z Berigiem) wspólnikami w interesach do momentu aż uznali, że mają o jednego wspólnika za dużo.

Gothic Playable Teaser Edytuj

Plądruje plac wymian po ostatnim ataku na windę. Jest strażnikiem miejsca wymiany pracującym na poranne zmiany. Jego nocnym zamiennikiem jest Rufus, który zginął w trakcie ataku. Jego zadaniem jest przeszukanie ruin i zdobycie wszystkiego, co może się przydać w Starym Obozie, jednak można podsłuchać, jak mówi, że przywłaszczy zebrane przedmioty dla siebie. Informuje bohatera o Sarusie i Berigu, którzy ukradli mu wisiorek. Jest tym faktem zwiedziony, bo nie spodziewał się zdrady ze strony swoich wspólników w interesach. Za odzyskanie wisiorka Cayden oferuje lepszą broń. Okazuje się również, że jest kuzynem Bullita.

Po udaniu się do Sarusa i Beriga oraz podjęciu decyzji, która i tak kończyła się odzyskaniem wisiorka, bohater wraca do Caydena. W zależności od podjętych decyzji Cayden cieszy się ze śmierci Sarusa lub daje naganę Bezimiennemu za niedokończenie roboty do końca. Mimo to pozwala wziąć miecz z ciała Rufusa.

Cayden Glosariusz

Wpis o Caydenie w glosariuszu

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane. Najprawdopodobniej nadal prowadzi swoje normalne życie w kolonii lub szuka Sarusa, aby go zabić (jeśli nie został zabity przez Bezimiennego).

Ciekawostki Edytuj