Gothic Playable Teaser
Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Cayden – postać występująca w Gothic Playable Teaser.

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Niewiele wiadomo o przeszłości Caydena. Według relacji Sarusa byli oni (wraz z Berigiem) wspólnikami w interesach do momentu aż uznali, że mają o jednego wspólnika za dużo.

Gothic Playable Teaser[edytuj | edytuj kod]

Plądruje plac wymian po ostatnim ataku na windę. Jest strażnikiem miejsca wymiany pracującym na poranne zmiany. Jego nocnym zamiennikiem jest Rufus, który zginął w trakcie ataku. Jego zadaniem jest przeszukanie ruin i zdobycie wszystkiego, co może się przydać w Starym Obozie, jednak można podsłuchać, jak mówi, że przywłaszczy zebrane przedmioty dla siebie. Informuje bohatera o Sarusie i Berigu, którzy ukradli mu wisiorek. Jest tym faktem zwiedziony, bo nie spodziewał się zdrady ze strony swoich wspólników w interesach. Za odzyskanie wisiorka Cayden oferuje lepszą broń. Okazuje się również, że jest kuzynem Bullita.

Po udaniu się do Sarusa i Beriga oraz podjęciu decyzji, która i tak kończyła się odzyskaniem wisiorka, bohater wraca do Caydena. W zależności od podjętych decyzji Cayden cieszy się ze śmierci Sarusa lub daje naganę Bezimiennemu za niedokończenie roboty do końca. Mimo to pozwala wziąć miecz z ciała Rufusa.

Wpis o Caydenie w glosariuszu

Zlecane zadania[edytuj | edytuj kod]

Dalsze losy[edytuj | edytuj kod]

Jego dalsze losy nie są znane. Najprawdopodobniej nadal prowadzi swoje normalne życie w kolonii lub szuka Sarusa, aby go zabić (jeśli nie został zabity przez Bezimiennego).

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]