Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci występującej w Gothic II: Noc Kruka. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.

Carlos – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik Kruka. Mieszka w obozie bandytów w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka[]

Przebywa w środku obozu. Kiedy Bezimienny zabije Franko, bohater wchodzi do obozu za pozwoleniem Ramona i wtedy spotyka rozgniewanego Carlosa. Został on wyznaczony na miejsce Franko, zostając przywódcą myśliwych, choć wcale tego nie chciał, dlatego też jest zły na Bezimiennego.

Carlos w modyfikacji Returning 2.0

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Bandyci[]

Po dostaniu zadania od Thorusa w kwestii transportu więźniów, dowodzi on grupą, w skład której wchodzą: Sancho, Senyan i Vinc. Rozkazuje on także bohaterowi prowadzić rozmowę z piratami. Po wykonanym zadaniu i po nieudanym zadaniu u Estebana, odsyła on Vinca do Thorusa. Po tej rozmowie nie pełni żadnej funkcji.

Przeznaczenie[]

Zgoda Carlosa jest potrzebna do zawarcia rozejmu z piratami. Carlosowi nie podoba się wizja współpracy z Gregiem i trzeba go przekonać. Sancho dzieli się z Bezimiennym plotką, że Carlos był strażnikiem królewskim w Vengardzie. To on zrzucał do kolonii więźniów, a gdyby członkowie obozu dowiedzieli się o tym, reputacja Carlosa zdecydowanie by spadła. Protagonista szantażuje go tą informacją i zyskuje zgodę.

Velaya – Historia wojowniczki[]

Carlos należał do grupy bandytów, która przeszła przez portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie mieszczącym się niedaleko ruin. Na zmianę pilnuje więźniów. Jest niemiły w stosunku do Velayi. Później wyrusza z grupą innych bandytów do obozu znajdującego się za farmą Bengara. Ginie po walce z bohaterką.

Świat Skazańców[]

Carlos należy do strażników Gomeza, znajduje się na placu wymian. Może on zlecić Bezimiennemu zadanie Utracone mienie.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Carlos został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Advertisement