Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy modyfikacji Bumshak. Zobacz też: Bumshak (ork).
Modyfikacje ico.png
Artykuł niekanoniczny

Bumshak – niemiecka modyfikacja działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka.

Opis modyfikacji[]

Bumshak jest modyfikacją rzucającą inne światło na wojnę pomiędzy ludźmi i orkami. Historia toczy się po wypłynięciu Bezimiennego na wyspę Irdorath. Opowiada ona o losach młodego orka Bumshaka, który zaczyna służbę w armii. Na początku zaczyna jako zwykły orkowy żołnierz, by z czasem odegrać kluczową rolę przy ataku na zamek.

Ciekawostki[]

  • Bumshak to jedyna modyfikacja, w której gra się orkiem.
  • W modyfikacji jeden z orków, Durkash, mówi, że Hosh-Paka zamordował człowiek z płonącym mieczem (którym był Bezimienny ze Szponem Beliara). Jednakże miecz boga ciemności nie płonie, a dymi, lecz za pomocą kodów można przyzwać jego płonącą wersję.
  • Za wykonywanie zadań Bumshak nie otrzymuje żadnych punktów doświadczenia, niemożliwa jest też zmiana jego statystyk (poprzez szkolenie).
  • Zamiast punktów doświadczenia Bumshak otrzymuje mikstury lecznicze oraz co jakiś czas – możliwość awansu w hierarchii hordy.
  • Autorzy gry nie przewidzieli możliwości grania orkiem, więc skrypty blokują możliwość spożywania żywności i roślin (balansuje to jednak stały napływ mikstur).
  • Bumshak został stworzony jako pierwsza modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka.

Galeria[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement