Gothicpedia
Advertisement

Bullko – postać występująca w Gothic II. Jest to najemnik mieszkający na farmie Onara.

Przed akcją gry[]

Przed przybyciem na farmę Onara wraz z Sylviem, Sentenzą, Rodem, Raoulem, Festerem i Khaledem walczył z orkami na dalekim południu.

Gothic II[]

Należy do bandy Sylvia, do której należą również: Sentenza, Fester, Raoul i Rod. Całymi dniami razem z Sylviem przesiaduje w kuchni Thekli. Gospodyni narzeka, że za dużo jedzą i pustoszą jej spiżarnię. Bullko miał pilnować owiec pasterza Pepe, lecz po prostu nie chciało mu się tego robić. Pepe prosi Bezimiennego, żeby dał nauczkę Bullkowi. Gdy Onar i Lee nie interesują się tą sprawą, Bezimiennemu pozostaje tylko pobić Bullka. Ponadto, po zwycięskiej walce z nim, Thekla daje Bezimiennemu gulasz dodający na stałe jeden punkt siły. W IV rozdziale, Bullko razem z Sylviem próbują polować na lodowego smoka. Na drodze napotkali dwa lodowe golemy, które pokonał dla nich Bezimienny. Po śmierci smoka i oszustwie Sylvia razem ze swym kompanem chce zabić Bezimiennego, jednak zostaje przez niego pobity. W zależności od wyboru gracza Bezimienny może go zabić, zostawić go albo kazać zaprowadzić go do pozostałych łowców smoków za 50 sztuk złota.

Harmonogram dnia[]

W trakcie pobytu na farmie Onara Bullko cały dzień spędza w kuchni Thekli poza krótkimi wyjściami "za potrzebą" o godzinie 800, 1000, 1200, 1400, 1600, 1800 i 2000.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Cienista Północ[]

Bullko został prawą ręką Sylvia. Gdy bohater porozmawia z Sylvio na temat rekrutacji w poczet najemników, Bullko ma za zadanie poddać protagonistę egzaminowi. Najemnik każe bohaterowi udać się do kopalni w lesie i zdobyć 20 skał krystalicznych. Po wykonaniu zadania Bullko zgadza się na przyjęcie bohatera do grupy.

Dalsze losy[]

Jeśli nie zostanie zabity przez Bezimiennego, to po ataku orków na wyspę Khorinis Bullko prawdopodobnie zginął lub został ich niewolnikiem.

Advertisement