Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Brutus – postać występująca w Gothic II. Jest knechtem stacjonującym w dawnym Starym Obozie w Górniczej Dolinie.

Gothic II[]

Jego głównym zadaniem jest przesłuchiwanie więźniów. Chwali się, że potrafi każdego zmusić do mówienia. Brutus miał czeladnika imieniem Den, który uciekł z zamku, wraz ze złotem i biżuterią. Brutus prosi Bezimiennego o odnalezienie zaginionego czeladnika oraz dostarczenie kosztowności, które ten miał przy sobie.

Po otrzymaniu 200 sztuk złota Brutus może pomóc bohaterowi zwiększyć siłę do 90 punktów. W IV rozdziale w pomieszczeniu, w którym pracuje zalęgły się chrząszcze. Jako, że Brutus czuje odrazę i strach przed tymi owadami, prosi Bezimiennego o pozbycie się ich. W późniejszym etapie okazuje się, że został opętany przez poszukiwaczy.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Brutus występuje jako Katownik i można go przyzwać wyłącznie za pomocą kodu. Uda się wtedy na pobojowisko przy przełęczy.

Brutus w Returning 2.0

Grzesznicy[]

Podczas powodzi jego warsztat został zalany, a sam katownik przybywa w pobliżu bramy zamkowej. Może grać z bohaterem w kościanego pokera na pieniądze.

Ciekawostki[]

  • Bezimienny po oczyszczeniu pracowni z chrząszczy może do woli straszyć Brutusa.
  • Kiedy Bezimienny pobije Brutusa w jego pracowni, a potem z nim porozmawia, wtedy główny bohater zapyta czy ma wszystkie zęby w jednym kawałku. Na to Brutus stwierdzi, że Bezimienny jest niezłym twardzielem i nie chciałby się zmierzyć z nim w walce.
  • Jeżeli Bezimienny otworzy bramę w zamku i zagadnie Brutusa, ten zmieni się na chwilę w Poszukiwacza. Następnie pochwali bohatera za ten czyn i obieca, że na jego grobie zostanie postawiona kapliczka ku chwale ich Mistrza.
Advertisement