Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia
Jestem Bromor. To mój przybytek, a to moje dziewczyny. Lubię je.
Bromor witający Bezimiennego

Bromor – postać występująca w Gothic II. Jest to obywatel mieszkający w dzielnicy portowej miasta Khorinis. Prowadzi dom publiczny o nazwie Czerwona Latarnia.

Gothic II[]

Za noc z jedną ze swoich dziewczyn pobiera opłatę w wysokości 50 sztuk złota. Jeśli Bezimienny został magiem ognia, Bromor w III rozdziale zostaje opętany przez poszukiwaczy. Gdy bohater go pokona, Bromor nie chce z nim rozmawiać, przez co nie można już spędzić nocy z żadną kobietą.

Gothic II: Noc Kruka[]

Szuka Lucii, kurtyzany, która ukradła mu jego cenną misę ze złota i uciekła. Zadanie znalezienia jej powierza Bezimiennemu, ale los samej Lucii go nie interesuje. Główny bohater znajduje list dla Elvricha w niewielkim obozowisku bandytów w lesie za farmą Sekoba. Lucia zostaje odnaleziona w Jarkendarze.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, a Bromor został prawdopodobnie zabity lub wzięty do niewoli.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Bromor nadal prowadzi dom publiczny. Z listu odźwiernego okazuje się, że nie pozwala na związek Sonji z Borką, a samą prostytutkę zmusza do pracy i ma do tego prawo jeszcze przez trzy lata.

Przeznaczenie[]

W modyfikacji Przeznaczenie Bromor więzi w swoim burdelu Arlettę. Wypuszcza ją dopiero po stanowczej groźbie Bezimiennego.

Requiem[]

W modyfikacji Requiem ma na sobie średni strój obywatela, jest również podpisany dużymi literami „BROMOR”.

Ciekawostki[]

  • W Gothic Sequel występuje postać o tym samym imieniu, jest on architektem.
  • W VI rozdziale gry Diego wspomina o ewentualnym przejęciu interesu Bromora, jednakże udaje się z Bezimiennym na kontynent.
Advertisement