FANDOM

Braga (muzyka)

Odsłuchaj muzykę do artykułu (informacje o pliku)

Braga – najbardziej wysunięta na północ osada asasynów występująca w Gothic 3. Bezimienny może tam spotkać swojego starego przyjaciela – Diega.

Gothic 3 Edytuj

Braga panorama

Panorama miasta

Osadą zarządza jeden z czarnych magówNafalem. Jeszcze do niedawna osada miała wielki targ niewolników. Przechodzący tędy orkowie wykupili wielu robotników, przez co było to bardzo opłacalne. Osada znana jest także z posiadania dużej ilości innych kupców: są to Abbas, Bernado, Jose oraz Luca. Miasteczko znajduje się także blisko ruin wielkiego miasta, przez co ma kłopoty z okolicznymi bestiami, przede wszystkim z szakalami oraz z koczownikami. Najniebezpieczniejsze zagrażające osadzie grupy to plemiona Asaru, Malira oraz Taklara. Za każdego zgładzonego przywódcę tych trzech grup wyznaczone są nagrody.

Utrzymanie Edytuj

Osada utrzymuje się z danin bogatych kupców, wyrobu pancerzy oraz z polowań. Po wyzwoleniu przez koczowników osada zostaje głównym punktem uprawy pól bagiennego ziela, a ich założycielem i właścicielem zostaje Lester.

Mieszkańcy Bragi Edytuj

Asasyni Edytuj

  • Abbas – sprzedawca wody, mieszka poza miastem;
  • Aila – kobieta porwana przez bandę koczowników Malira;
  • Bernado – handlarz bronią, sprzedaje ją także bandytom Taklara;
  • Jose – handlarz niewolników;
  • Luca – płatnerz;
  • Nafalem – czarny mag przebywający w osadzie na polecenie Zubena.
  • Inni

Inni Edytuj

Zadania w Bradze Edytuj

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Zadania w Bradze

Kamienie teleportacyjne Edytuj

Jeden z kamieni teleportacyjnych znajduje się przy południowym wyjściu z miasta, zaraz przy kowadle, na skrzyniach. Drugi posiada Bernado.