Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Bradley – postać występująca w Gothic 3. Jest to najemnik orków mieszkający w Monterze.

Gothic 3[]

Zajmuje się niewolnikami na miejscowych wykopaliskach. Nie przepada za swoją pracą i twierdzi, że chce tylko odrobinę spokoju, którego nie ma z powodu problemów z zaopatrzeniem i ucieczkami. Zleca bohaterowi zadanie wymienienia dwóch niewolników, którzy pójdą pracować na farmie Dennisa, gdzie mniej od nich wymagają, dzięki czemu niewolnicy mogą odpocząć. Po wykonaniu tego zadania Bezimienny na jego zlecenie zmienia niewolników z farmy oraz przekazuje informacje od Dennisa, by Bradley mniej przepracowywał swoich niewolników, na co on twierdzi, że to nie takie łatwe.

Bradley prowadzi listę, w której znajdują się imiona niewolników oraz kolejność, w której mogą iść pracować na farmie. Za złoto najemnik przesuwa konkretne osoby na górę listy. Marik zleca zadanie polegające na odzyskaniu tej listy, aby mógł ją skontrolować. Bezimienny potajemnie kradnie ją z chaty najemnika. Po przeczytaniu dokumentu Marik twierdzi, że wszystko jest w porządku, a bohater oddaje skradzioną listę, co spotyka się z dezaprobatą Bradley'a.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Gdy bohater rozpocznie bunt w Monterze, Bradley ginie lub ucieka. Jeżeli pozostawi miasto orkom, to dalsze losy Bradleya będą nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów nie występuje.

Advertisement