FANDOM

Bozep – postać występująca w Gothic 3. Jest jednym z drwali zamieszkujących obóz w lesie koło Silden.

Gothic 3 Edytuj

Bozep jest miłym, lekko bojaźliwym mężczyzną. Panicznie boi się asasynów. Twierdzi, że tylko kwestią czasu jest opanowanie przez nich Krain Centralnych. Całymi dniami piłuje drewno, czasami tylko robi sobie przerwę. Siedzi wtedy na ławce lub przy ognisku. Ubrany jest w brązową wersję ubrania farmera. Nie jest zbyt dobrym wojownikiem, o czym świadczy jego broń – zwykła pałka.

Kiedy Bezimienny spotyka go po raz pierwszy, ten opowiada mu o okolicy i o jego zawodzie polegającym na sprzedaży drewna i dzikich jagód. Zleca Bezimiennemu zadanie dotyczące zaniesienia paczki dzikich jagód dla rybaka Stana mieszkającego w Silden, ponieważ z nieznanych mu powodów jej nie odebrał. Jak się okazuje Stan się nie stawił po przesyłkę, ponieważ orkowie podwoili straże w mieście. Po wykonaniu zlecenia jest bohaterowi bardzo wdzięczny.

Zlecane zadania Edytuj

Bozep piłujący drewno G3

Bozep piłujący drewno

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Bozepa nie są znane. Najprawdopodobniej przeniósł się do Silden albo innego miasta Myrtany, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów w obozie mieszka szalony miłośnik ptaków.