Gothicpedia
Advertisement

Gor Bobafanatyczny strażnik świątynny z obozu na bagnie, który wyruszył wraz z Cor Kalomem na poszukiwania Śniącego. Podobnie jak inni fanatyczni strażnicy posiada twarz opętanego członka bractwa (czerwone oczy, złowrogi wyraz twarzy).

Gothic[]

Po raz pierwszy Bezimienny spotyka go przy zamkniętym wejściu do głębszej części świątyni; Boba jest pierwszym żywym człowiekiem tu napotkanym. Zatrzymuje bohatera sugerując, że ten się spóźnił i przebudzenie właśnie się zaczęło. Gdy Bezimienny wyśmiewa go i próbuje iść dalej, opętany człowiek straszy go śmiercią i tym, że ma moc nieśmiertelności, otrzymaną od arcykapłana Arushata. Pełzacze ani inne stworzenia go nie atakują, więc rzeczywiście mógł otrzymać cząstkę mocy od przeklętego orka. Po krótkiej walce ginie z ręki Bezimiennego.

Cytaty[]

Zobacz tutaj.

Ciekawostki[]

  • W statystykach ma wpisaną gildię Guru.
  • Koło Gor Boby kręcą się świątynne pełzacze, które go nie atakują, ale jeśli bohater zaatakuje jednego pełzacza, on również się na nie rzuci.
  • Po rozmowie z nim pojawia się zapis w dzienniku w dziale "informacje ogólne" o tytule Orktempel (niem. orkowa świątynia). Pozostawienie tytułu w oryginale jest przeoczeniem tłumaczy.
  • Występuje w modyfikacji Global Mod. Dzięki zwojowi przemiany w chrząszcza wydostał się ze Świątyni Śniącego i dołączył do Leśnego Obozu, gdzie zajmuje się handlem. Od razu rozpoznaje Bezimiennego i przeprasza go za to, że chciał go zabić. Tłumaczy to wpływem Śniącego, lecz dzięki Netbekowi udało mu się oczyścić swój umysł.
  • W modyfikacji Edycja Rozszerzona znajduje się przed stoiskiem Fortuno i może zwiększyć siłę bohatera o jeden punkt.
Advertisement