Gothicpedia
Advertisement

Biff – postać występująca w Gothic II. Jest łowcą smoków.

Gothic II[]

Po raz pierwszy Bezimienny spotyka go w czwartym rozdziale w Górniczej Dolinie. Biff jest prawdopodobnie zbiegłym z Khorinis bandytą. Odnosi się do bohatera z pogardą i lekceważeniem. Może zostać wynajęty przez Bezimiennego do pomocy w polowaniu na smoki. Biff jest silnym i wytrzymałym towarzyszem. Po zabiciu smoków może towarzyszyć Bezimiennemu podczas podróży na dwór Irdorath, lecz po pokonaniu Smoka Ożywieńca zostaje tam, okradając dwór ze skarbów.

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, jednak w jakiś sposób udało mu się opuścić wyspę mimo zagrożenia ze strony orków i jaszczuroludzi. Świadczy o tym fakt, że w Arcanii Bezimienny znajduje projekt bełtów smokobójcy zaczerpnięty z księgi „Krew, pot i wielka sterta złota” napisanej właśnie przez Biffa.

Ciekawostki[]

  • Gdy za pomoc będziemy mu oddawali połowę złota jakie znajdziemy i będzie to nieparzysta ilość, to dostanie mniejszą o jedną monetę część łupu (przykładowo, gdy znajdziemy 11 sztuk złota, to Biff otrzyma 5).
  • Po pewnym czasie, mimo oddawania mu połowy złota z łupów, i tak zażąda 100 złotych monet, tłumacząc to tym, że zasłużył na nie za pomaganie Bezimiennemu.
  • Chociaż dubbinguje go Mirosław Zbrojewicz, kwestię Nie potrzebuję cię, byś robił ze mnie głupca wypowiada głosem Jarosława Domina.
  • Jeżeli pomoże Bezimiennemu pokonać ostatniego smoka, to po walce z gadem bohater będzie mógł powiedzieć mu, że wszystkie smoki nie żyją i otrzyma wtedy 1000 punktów doświadczenia.
  • Jest jedynym kandydatem na członka załogi, którego jeszcze przed wejściem na pokład nie będzie można zwolnić i odesłać.
Advertisement