FANDOM

Baza wojskowa „Orle gniazdo” – lokacja występująca w modyfikacji Podróżnik – Za liniami wroga. To duży obiekt militarny, położony w pobliżu Kołchozu.

Historia Edytuj

Baza została założona przez Niemców w czasie II wojny światowej. W trakcie kontrofensywy Sowietów przebywał tam rosyjski agent, Sturmbahnführer Stirlitz, który przekazywał informacje o niemieckich wojskach Armii Czerwonej oraz przechwytywał przesyłki gońców, między innymi klucz do laboratorium na pobliskiej wyspie, w którym Niemcy ukryli skradzioną Amerykanom bombę atomową. Ostatecznie żołnierze Rzeszy zostali zmuszeni do wycofania się na drugą stronę mostu. Od tego czasu baza znajdowała się w rękach Rosjan.

Opis Edytuj

Wewnątrz bazy można spotkać grupę żołnierzy i kilka robotów bojowych. Nawet pomimo rządzącego twardą ręką dowódcy, często dochodzi do konfliktów i samowolnych działań. Mundurowi mają za zadanie chronić mostu i nie pozwolić, aby cokolwiek przedostało się na względnie bezpiecznie rejony.

Mieszkańcy Edytuj

Miejsca Edytuj

W całej bazie występuje kilka budynków, mieszczących kwatery sypialne, arsenał, lądowisko, pomieszczenie teleportacyjne, latrynę i mieszkanie dowódcy. Po prawej stronie od wejścia znajduje się strzelnica. Przy wyjściu prowadzącym na most, postawiono posterunek, na którym dwaj żołnierze stale odpierają ataki mutantów.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwą nawiązuje do Orlego gniazda (niem. Alderhorst) – kwatery głównej Hitlera, znajdującej się w górach Taunus. Do dnia dzisiejszego przetrwała jedynie niewielka jej część, gdyż większość bunkrów wysadzili amerykanie.