FANDOM

Ujednoznacznienie (drogowskaz)
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy bandytów Kruka. Zobacz też inne znaczenia hasła „Bandyci”.
Jesteśmy bandytami, pariasami, pogardzanymi wyrzutkami. Dokądkolwiek pójdziemy, będą nas ścigać, zamykać w więzieniach i zabijać. Nie ma dla nas ani lepszego miejsca, ani lepszego czasu.
Thorus o nastawieniu społeczeństwa do bandytów

Bandyci Kruka – organizacja powstała po upadku magicznej bariery nad Górniczą Doliną.

Opis Edytuj

Bandyci, którzy przyłączyli się do byłego magnataKruka. Razem z nim założyli obóz na bagnach Jarkendaru, gdzie przewieźli ich ludzie Grega. Handlowali z piratami, jednak potem przestali płacić i zabili dwóch pirackich żeglarzy, którzy byli odpowiedzialni za handel. Atakują każdego, kto nie jest ubrany podobnie do nich. Do obozu mogą wchodzić tylko ci, którym pozwoli na to zarządca obozu myśliwych. Posiadają w obozie kopalnię złota. Dzielą się oni na zwykłych bandytów, kopaczy, niewolników, myśliwych i strażników.

Wyposażenie Edytuj

Bandyci Kruka posługują się różnorakimi broniami, od jednoręcznych pałek i mieczy, przez łuki, aż po ciężkie topory dwuręczne. Każdy bandyta musi zadbać o swoje własne wyposażenie, a prawie niczego nie dostaje za darmo. Zwykli bandyci wykorzystują stare ubrania szkodników z Nowego Obozu, które przemalowali na własne kolory. Lekka wersja służy im jako standardowe ubranie podczas, gdy średnia stała się ciężkim pancerzem zarezerwowanym dla bardziej wpływowych i majętnych bandytów. Strażnicy natomiast wykorzystują zbroje Strażników Starego Obozu, gdzie średni wariant stał się standardową zbroją noszoną przez niższych rangą strażników. Zbroja strażnika Kruka, tak samo, jak jej odpowiednik ze Starego Obozu, jest przeznaczona dla ważniejszych strażników jak Thorus czy Bloodwyn. Kopacze dostali na wyposażenie stare spodnie kopaczy ze Starego Obozu, które stały się znane jako łachy skazańca, jak i standardowy kilof do kopania bryłek złota.

Lista bandytów Kruka Edytuj

  • Kruk – przywódca bandytów, wybraniec Beliara.
  • Bloodwyn – szef kopalni złota. Prawa ręka Kruka.
  • Thorus – szef Straży Kruka. Pilnuje wejścia do kopalni oraz świątyni.
  • Garaz – jeden ze strażników w kopalni. Boi się pełzaczy.
  • Ramon – pilnuje wejścia do obozu.
  • Carlos – strażnik, po śmierci Franka przejmuje jego obowiązki.
  • Fletcher – wcześniej strażnik obozu myśliwych. Zamordowany przez Franka. Nie jest spotykany przez Bezimiennego.
  • Esteban – szef głównej części obozu. Rozdaje pozwolenia na wejście do kopalni.
  • Scatty – handlarz, przebywa przed wejściem do kopalni.
  • Fisk – handlarz, chciał śmierci Estebana.
  • Franko – szef obozu myśliwych. Morderca Fletchera.
  • Paul – pomocnik Huno.
  • Skinner – groźny morderca, całymi dniami śpi. Zabije każdego, kto go obudzi.
  • Dexter – wysłannik Kruka i szef bandytów w Khorinis. Przesiaduje w wieży w górach nieopodal farmy Onara.
  • Senyan – jeden z pracowników Estebana. Próbuje szantażować Bezimiennego groźbą rozgłoszenia publicznie, że jest szpiegiem.
  • Miguel – zielarz. Przebywa na bagnach i zbiera rośliny. Trafił pod barierę za otrucie swojego mistrza, Ignaza.
  • Logan – myśliwy. Wie wszystko o błotnych wężach.
  • Edgor – myśliwy. Wie wszystko o krwiopijcach.
  • Juan – wysłannik Estebana. Morderca Angusa i Hanka. Przesiaduje z innym bandytą w jaskini na bagnach.
  • Sancho – pilnuje wejścia na bagna. Sprawdza, czy wśród nowych nie ma szpiegów.
  • Huno – kowal i zaopatrzeniowiec. Wie, kto zlecił próbę zabójstwa Estebana.
  • Crimson – mincerz. Wytapia fałszywe złote monety w kopalni.
  • Snaf – właściciel karczmy i kucharz.
  • Tom – przebywa na bagnach w jaskini. Ukrywa się przed Estebanem.
  • Finn – najlepszy z kopaczy.
  • Emilio – jeden z kopaczy.
  • Lennar – jeden z kopaczy.
  • Fortuno – oszołomiony przez zaklęcie rzucone przez Kruka; dawniej pomagał mu w otwarciu drzwi świątyni.
  • Lou – gorzelnik i pomysłodawca Młota Lou oraz jego podwójnej wersji. Został zabity przez błotne węże.
  • Lucia – była prostytutka. Przebywa w karczmie Snafa.
  • Kucharz – całymi dniami gotuje w kotle. Ostrzega Bezimiennego przed Skinnerem.
  • Strażnik niewolników – pilnuje niewolników w kopalni.
  • Wielu innych bandytów, kopaczy i strażników.

Ciekawostki Edytuj

  • Kilku nieznanych z imienia bandytów w obozie na bagnach może być spytanych o sposoby na szybsze wzbogacenie się. Z początku wyjaśniają system "czerwonych kamieni", jednak po kilkukrotnym spytaniu niecierpliwią się, a w końcu atakują bohatera.