FANDOM

Bandyci – polska modyfikacja do gry Gothic II: Noc Kruka, wydana w 2017 roku.

Fabuła Edytuj

Wydarzenia modyfikacji rozgrywają się tuż po zdarzeniach znanych z pierwszej części Gothica, skupiają się one wokół tytułowych bandytów, którzy po ucieczce z kolonii karnej postanowili poszukać miejsca na zbudowanie nowego obozu. W czasie swej podróży dotarli do Jarkendaru, wśród mokradeł odnaleźli miejsce pod podwaliny obozu. Jako nowy bandyta w obozie będziemy świadkami wielkich przemian, o których mogliśmy tylko słyszeć w drugiej części gry. Wcielamy się w postać Vinca, młodego chłopaka, który został skazany na pobyt w kolonii karnej.

Oddział eskortujący więźnia postanawia się zatrzymać, aby przeczekać wzmagającą się burzę. Wtedy do ich oczu dociera przerażający widok; żaden ze strażników nie przypuszczał, iż będzie świadkiem upadku magicznej bariery. Vinc wykorzystuje fakt zdezorientowania strażników i zabija ich, odzyskując tym samym wolność. Na drugi dzień spotyka byłego magnata Kruka. Ten składa mu propozycję nie do odrzucenia: albo idzie z nimi, albo traci życie. Bohater, nie mając wyboru, zgadza się przystać na warunki byłego magnata. Wreszcie przypływa do Jarkendaru, gdzie zaczyna się jego przygoda.

Cechy Edytuj

  • Krótka modyfikacja stricte fabularna.
  • Nawiązania do zdarzeń z Gothic.
  • Około 4 godzin gry.
  • Około 20 nowych zadań.

Linki zewnętrzne Edytuj

Galeria Edytuj