Gothicpedia
Advertisement

Asghan – postać występująca w Gothic. Jest to przywódca strażników przebywających na dolnym poziomie Starej Kopalni.

Gothic[]

Pilnuje bramy prowadzącej do gniazda królowej pełzaczy, którą otworzy tylko za zgodą Iana. Kiedy Bezimienny wykona zadanie z kołem zębatym dla Iana, ten da mu pozwolenie na otworzenie bramy do gniazda pełzaczy. Wtedy Bezimienny udaje się do Asghana i mówi mu: Wszystko będzie w porządku. Po wypowiedzeniu tego zdania strażnik poprosi bohatera o przysługę. Bezimienny musi zebrać dla niego jeszcze dwóch lub trzech strażników świątynnych. Po wykonaniu tego zadania pozwoli mu otworzyć bramę i wtedy zacznie się walka z pełzaczami.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Kopalnia[]

Pod koniec I rozdziału modyfikacji, Asghan staje do walki z Ianem na arenie przed magazynem Ulberta. Przywódca strażników wygrywa pojedynek. W II rozdziale, Asghan zostaje oskarżony przez Iana o zdradę i ginie z rąk Toraka.

Przeznaczenie[]

Ashgan przetrwał wydarzenia w Starej Kopalni i jest strażnikiem obozu bandytów w Jarkendarze. Pamięta protagonistę, ponieważ bohater zabił królową pełzaczy. Ostrzega przed pełzaczami w kopalni Kruka. Ma również swój udział w pomocy Wiliamowi w ucieczce.

Zgoda Asghana jest potrzebna do zawarcia rozejmu z piratami. Strażnik uważa, że to świetny pomysł i Bezimienny zyskuje zgodę.

Dalsze losy[]

Ginie w IV rozdziale po zawaleniu się Starej Kopalni.

Advertisement