FANDOM

Naszym celem jest niesienie mądrości i siły Opiekunów w każdą stronę świata. Kto wątpi w ich czyny, nie jest godny zwać się wojownikiem żywiołów!
― Terinaks

Asgardowie, również Wojownicy żywiołów – jedna z najważniejszych gildii pobocznych występujących w modyfikacji Returning.

Returning Edytuj

Są wyznawcami i obrońcami Opiekunów, a swoją siedzibę mają w ich klasztorze. Ich przywódcą i nauczycielem jest Terinaks.

Oprócz Terinaksa do gildii należy jeszcze pięciu innych Asgardów: dwaj strzegą głównej komnaty klasztoru, dwaj komnaty Stonnosa, a jeden może walczyć z Bezimiennym na arenie Asgardów.

Rekrutacja Edytuj

Do gildii mogą dołączyć tylko ci, którzy zasłużyli na to, by móc zobaczyć Opiekunów. Kandydat musi przejść jednak serię prób, a na końcu przystąpić do Testu Wiary - jego zdanie otwiera drogę do klasztoru Opiekunów.

W klasztorze, chętny do przyłączenia się do gildii, musi przejść ostateczną próbę - wygrać pojedynek z jednym z nich. Dopiero po tym wszystkim, śmiertelnik może zostać wojownikiem żywiołów.

Udział Bezimiennego Edytuj

Bezimienny także może zostać Asgardem, ale tylko, jeśli jest wojownikiem. Wówczas Opiekunowie wysyłają go na szkolenie do Terinaksa. Gdy bohater pokona smoki, mistrz poddaje go próbie i wysyła na arenę. Po wygranym pojedynku Bezimienny zostaje oficjalnie przyjęty do Asgardów.

Dalsze losy Edytuj

Gdy Bezimienny atakuje Opiekunów, by pozbawić orków wsparcia z ich strony, wszyscy Asgardowie odchodzą wraz z nimi do pałacu Vakhana.

Ciekawostki Edytuj

  • We wcześniejszej wersji modyfikacji nazywali się Haradrimami.